RiudauraJunts té el peu al gas

Se celebra la segona assemblea de la Plataforma RiudauraJunts contra el Fracking a les Escoles Noves Lluís Castells 

Xènia Serrat. OLOT

Riudaura, Foto cedida per: RiudauraJunts.catL’accelerador premut. Gairebé tots els riudauencs s’han reunit, després de tres setmanes de la constitució de la Plataforma, per posar en comú les tasques realitzades fins el moment. El poble està organitzat en diverses comissions – legal, política, comunicació, tècnica, d’activitats, logística, de vigilància i tresoreria – que, des del primer moment, es van posar les piles i van començar a treballar. Així, portaveus de cada delegació han exposat al seus veïns quines havien estat les seves aportacions i què es proposaven de cara al futur.


En un ambient de veïnatge i unitat, els conciutadans han compartit opinions i s’han brindat aplaudiments en reconeixement de la feina ben feta, que consideren que no té fronteres ni rival.

Asseguren que treballen des del respecte i l’educació, conscients de la seva humilitat i desconeixença de la temàtica, intenten trobar respostes a les seves inquietuds i suport en les autoritats més properes del territori.

Riudaura és un poble que lluita per combatre el que entenen com un atac i anhela poder salvar la seva terra, expliquen des del seu punt de vista.

Tenen en ment molts projectes i activitats per donar-se a conèixer i, alguns dels membres ja lluïen la samarreta groga que de ben segur tenyirà, en breu, els carrers del poblet garrotxí en senyal de protesta i, alhora, unitat.

Des de la Casa de la Vil·la també s’està treballant en l’assumpte i s’han convocat membres dels partits amb representació al Parlament per tal de proposar-los firmar un document contra el Fracking i presentar una moció al Parlament per prohibir-lo.

2 thoughts on “RiudauraJunts té el peu al gas

  1. Retroenllaç: Borràs: “El grup de treball s’hauria d’haver fet abans” «

  2. Retroenllaç: Teredo Oils preveu iniciar els treballs a Ridaura abans de l’estiu «

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s